zondag 13 maart 2011

Zondagse bezigheden

Heerlijk ontbijtje, zaterdagkrant doorspitten, die Sendung mit der Maus kijken, blogjes lezen (en commentaar geven), nagenieten van het etentje met vrienden gisteravond, nóg maar een bakje koffie, in joggingpak met de hond lopen, de laatste carnavalsspulletjes in dozen opbergen en naar de zolder brengen, de belastingpapieren uitzoeken zodat de aangifte verstuurd kan worden en voor de rest lekker luieren en energie voor de komende week opdoen.
Groetjes en tot......:)



5 opmerkingen:

inge zei

hier in Leiden geen zonnetje maar ik heb een hoop klusjes te doen, dus dan is de zin om er op uit te trekken minder ;-)

Anoniem zei

Ik wens je lekker genieten ;)

Marion zei

Dat klinkt als een heerlijke zondag. Geniet ervan!!
groetjes,
Marion

Roos zei

Hoihoi even antwoord op je vraag. Je kunt de uitleg van de japanse bloem heel duidelijk vinden op het blog van Ebi.Ebi's colorfull world. kijk maar in de site-bar van mijn blog, bij blogs die ik volg, daar zie je haar vanzelf bijstaan.
Succes en een fijne Zondag nog. Ik ga nu snel naar mijn werk, heb late dienst.

Corina zei

Dat kinkt als een heerlijk dagje :)!
Fijne week!
Groetjes Corina