zaterdag 12 maart 2011

WOWZER!!!!

een tilda-boek van bietje
en een sjaal van marion
Deze 2 cadeautjes zijn gisteren en vandaag door de postbode bezorgd. Het boek van Tilda had ik bij een give-away op bietjes blog gewonnen. Het is een prachtig handwerkboek met heel veel leuke patroontjes waar ik voorlopig zoet mee kan zijn. Ze had er ook nog een zelfgeborduurde kaart bij gedaan, zó mooi!! Dank je wel bietje!
Het andere was een chifon shawl van marion, zij heeft een blog over haar belevenissen dit jaar en wel om 365 klusjes te klaren. Ze is een echte doorzetter en ligt op dit moment zelfs een beetje vóór op haar schema.
Dank je wel Marion!
Vandaag ben ik de eerste keer zonder jas, wel met vest en sjaal, naar de stad geweet voor boodschappen, héérlijk!! Zo'n prachtige voorjaarsdag is een geschenk uit de hemel en geeft veel energie.
Groetjes en tot....:)

6 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Je boft maar, thuis komen, mooi hebben en 2 kadootjes. goed weekend van liesbeth

Patty Biermans zei

Leuk hè, kadootjes krijgen. Ik ben ook zo blij voor jou. Knufzz..Peebee

Birgitte aka Bietje zei

Veel plezier er mee.

inge zei

fijn die pakjes en die voorjaarsdagen zijn zo helend !

Anoniem zei

Oh wat een verwennerij... leuke cadeautjes!

marion zei

graag gedaan, je hebt er meer plezier van dan ik ..........