dinsdag 4 januari 2011

SWAP????

een gehaakt voorbeeldje
Wie heeft er nog bolletjes wol liggen en wil hier graag wat mee gaan doen?
Omdat de winter nog lang niet afgelopen is, wil ik voorstellen om een sjaal te breien van allerlei restjes die je nog hebt liggen en dan mee te doen aan een SWAP. Je breit/ haakt een sjaal voor iemand anders en krijgt er een sjaal voor terug. Het patroon mag je zelf verzinnen, je mag de sjaal versieren met lintjes, kralen en andere leuke dingen, maar hou er rekening mee dat ie draagbaar moet zijn.
Wie durft de uitdaging aan?
Aanmelden t/m 12 januari en de SWAP zal op 6 februari verzonden worden.
Iedereen die meedoet krijgt op 20 januari een adres toegestuurd, waar zijn SWAP naar toe kan.
Groetjes en succes en tot......
ps: mijn email is rietbaird@gmail.com

11 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Een heel leuk idee, maar ik zou niet met een sjaal van mezelf durven lopen (vanwege de kwaliteit van het brei-haakwerk). groet liesbeth

marion zei

Nou ik durf de uitdaging aan!
Dat is nog eens een nieuw soort swap en ben altijd in voor iets nieuws.

marion zei

leuk idee , maar me iets te snel. Zo snel kan ik niet breien of haken

Janny de Roo zei

Sorry ik ben niet zo'n breister Riet..eigenlijk niet meer, vroeger wel, voor de kinderen en voor mij zelf ! Wel blijf ik je SWAP volgen hoor !
Suc6, Janny

Marie-Anne-José zei

Erg leuk idee Riet, maar door het quilten ben ik ook van het breien af, alleen af en toe sokken. Succes en groetjes van Marianne

Patty Biermans zei

Ik vind je idee hartstikke leuk! Ik wil graag meedoen maar ik weet niet wanneer ik een sjaal af heb. Ik ben vier maanden geleden begonnen met een breiwerk en nu heb ik al tien centimeter. Schiet dus niet reg op. Misschien moet ik wachten op een andere swap en deze aan mij voorbij laten gaan. Maar ik hoop dat iedereen die meedoet er een hele leuke sjaal aan over houdt. knufzz.... peebee

merel zei

ben benieuwd of er veel reactie komt

Birgitte aka Bietje zei

Gaaf idee Riet, maar ik heb al zo veel omhanden. Dus helaas ik doe ook niet mee. Misschien de volgende keer.

Anoniem zei

hallo allemaal

misschien is het een goed idee om niet alleen sjaals te breien of te haken maar ook om er een te vilten patchworken etc zodat er meer mee kunnen doen. ik doe wel mee
gr. janette

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Is stof ook goed Riet, ik heb namelijk geen wol in overvloed. Of stof en wol, ik kan het natuurlijk combineren. Ja, ik doe wel mee!
Deze morgen controleer ik mijn postbus, misschien ligt er wel een pakje!?
Groetjes van Trudis

inge zei

ik doe graag mee...wat een leuke uitdaging !