woensdag 5 januari 2011

SWAP DEEL 2

Op de vraag of er ook andere technieken voor het maken van een sjaal gebruikt kunnen worden: graag!!! Mijn bedoeling was niet om iemand uit te sluiten, maar eigenlijk het liefst zo veel mogelijk deelnemers te krijgen voor de SWAP. Welkom alle technieken, dus wie wil kan zich nog aanmelden voor de sjaalSWAP.

Vandaag was een drukke dag en heb ik niet alle blogs gelezen.
Als ik er aan toe kom, ga ik morgen inhalen.
De therapeut wilde me vrijdag al op de hometrainer hebben, het gaat met de knie dan ook goed, maar de wondpijn en zwelling na beweging houden mij zelf nog even tegen: niks kapotmaken wat goed gaat!
groetjes en tot.....:)

1 opmerking:

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Leuk, ik doe zeker mee aan de sjaalSWAP!
Vrijdag al op de hometrainer! Het gaat inderdaad goed met je knie.
Groetjes van Trudis