maandag 3 januari 2011

Hey, pssst...

...3 weken geleden geopereerd en vanaf vandaag mag ik binnen met 1 kruk lopen! Het is net of ik 1 handboei kwijt ben! Vandaag ook weer een wandelingetje buiten gemaakt, even nieuwjaar gewenst in het WOCO (wijkontmoetingscentrum) wat doet het goed om even buiten de 4 muren te zijn. Ik ben zo dankbaar dat de genezing van de knie zó voorspoedig gaat, het doet me beseffen dat ik heel bevoorrecht ben, er zijn mensen die nooit meer zelfstandig kunnen lopen of buiten kunnen komen, wat is dan zo'n knietje!
Nog een paar weekjes en ik kan weer gaan vilten, iedeetjes in overvloed, nu nog de uitvoering!
Groetjes en tot.....

als een vis in het water!!!!

12 opmerkingen:

Corina zei

Wat een fantastiscvh bericht om te lezen zo in het nieuwe jaar!
Nog de allerbeste wensen trouwens!
Groetjes Corina

Jeanine zei

Wat heerlijk dat je binnen 1 kruk in de hoek mag gooien! nog even en je loopt buiten ook met 1.. Super zo'n vooruitgang!

Groetjes, Jeanine.

Anoniem zei

Gooi de kruk maar niet in de hoek. Dan breekt wellicht mijn DF zijn nek erover. Heeftie al bijna gedaan :)

pauline zei

Wat fijn dat je nu wat mobieler bent en weer eens buiten kan. Heerlijk om weer eens andere gezichten te zien,he?
tot gauw,

Marion zei

Fijn dat je herstel zo voorspoedig gaat. Maar blijf wel voorzichtig he. Niet te overmoedig worden!!!

Hannie de Beer zei

Dat is geweldig Rietje! Nog even en je loopt weer als een kievit!
Maar kalm aan,dan breekt het lijntje niet?

marion zei

wow jij gaat als een speertje

Aart zei

Wat fijn dat er 1 kruk in de hoek gezet kan worden, de wereld wordt weer groter.
http://quiltaart.blogspot.com

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Wat heerlijk dat je herstelling zo voorspoedig verloopt! Nog even en de andere kruk kan ook in de hoek.
Groetjes van Trudis
ps:de workshop van gisteren was reuzeleuk!

Liesbeth Wessels zei

Je vergist je; ik heb nog nooit een vis met een kruk gezien. Die gaat namelijk roesten. Gefeliciteerd !! groeten van liesbeth

MaksiTaksi zei

Wat geweldig dat het weer beter gaat. Als je ineens iets mankeert en je wordt dan langzaam aan weer beter dan besef je pas hoe super het is als alles van je lijf het gewoon doet.
Hopelijk ben je snel van de andere kruk af en kan je weer doen waar je zoveel plezier in hebt. Ik geniet van je leuke blog en je mooie creaties.

LIeve groetjes
Maksi

ps het wordt waarschijnlijk zo'n zwierige, de jurk bedoel ik ;)

Anoniem zei

SUPER!