zondag 2 januari 2011

Met het gevoel alsof het maandag is

is deze zondag weer de tweede dag van het nieuwe jaar en voelt het alweer heel vertrouwd. Ik ben begonnen met de "schotse wol" op te rollen en kom er nu achter dat er veel te veel  wolis om een trui te breien (hetis ruim een kilo)
dus heb ik de plannen maar omgegooid en maaker een vest van.
De bedoeling is om het zo bont mogelijk te maken, zodat ik het op alle kleren kan dragen, maar dan in het voorjaar, als het zonnetje weer lekker gaat schijnen. Gisteren heb ik mijn eerste pasjes buiten kunnen zetten, want de sneeuw verdwijnt nu heel snel en ons achterommetje is nu bijna sneeuwvrij.
Het voerbakje voor de vogels is bereikbaar, maar hier in de binnenstad laten ze zich niet verleiden om te komen eten, jammer hè?
Nu ga ik weer verder met bolletjes rollen, zodat ik snel met breien (of haken) kan beginnen. Heerlijk toch alsje zoveel keuzes hebt?
Groetjes en tot.....

6 opmerkingen:

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Je hebt inderdaad het gevoel alsof het maandag is vandaag. Ik ben ook al volop aan het plannen voor mijn workshop voor morgen want dan geef ik les aan twee Nederlandse dames. Heel leuk, twee uur lekker in het Nederlands kletsen, ik kijk er al naar uit!
Veel plezier met wol rollen vandaag!
Groetjes van Trudis

Carla zei

Ook voor jullie de beste wensen voor 2011!! Je bent alweer druk lees ik ;-)))
Groetjes Carla.

Janny de Roo zei

Wij hebben er net weer een lange wandeling (5 Km) opzitten...! Ook dat gaat gewoon weer door (als je niet op krukken loopt).Gewoon weer lekker je ding doen Riet, voelt toch heerlijk en vertrouwd...?
We zien wel wat de toekomst brengt !

Jeanine zei

Ja, het voelt inderdaad als maandag, en alweer als gewoon. Doe je voorzichtig buiten..

Groetjes, Jeanine.

Cash en Els zei

Hahah ja, gister dacht ik steeds dat het zondag was. We zijn allemaal een beetje van de leg door de feestdagen.
Heerlijk om weer even buiten te kunnen lopen.


Fijne dag, Els

~~Seraka Photography~~ zei

ik was ook de kluts kwijt van de dagen
tot mijn wekker vanmorgen weer ging ;)