zaterdag 1 januari 2011

Dit jaar neem ik me voor...

kunstagenda van nederlandse en belgische kunstenaars
...om alleen maar te genieten van deze mooie agenda!
Al een aantal jaren krijg ik van mijn overbuurvrouw zo'n prachtige agenda cadeau, die ik heel veel gebruik. Ik heb zelfs een aparte tas om hem mee naar mijn werk te nemen, hij is A5 formaat.
Maar elke keer denk ik halverwege het jaar: wat zonde, ik geniet veel te weinig van de kunstwerkjes en spreuken die er in staan. Dit jaar mogen er alleen heel belangrijke afspraken inkomen, maar niet vóór ik eerst goed naar het schilderij of beeldhouwwerk heb gekeken.
Ben benieuwd of dit gaat lukken? ach ja, er hangt nog altijd een weekplanner ophet toilet die mijn tijd kan indammen.
Groetjes en tot.......

2 opmerkingen:

Patty Biermans zei

Leuk hè, zo'n agenda met spreuken en mooie plaatje. Ik heb voor mijn verjaardag de HAPPINEZ agenda gekregen. Daarmee heb ik dezelfde intentie als jij. Toevallig? knufz...peebee

Liesbeth Wessels zei

ja ja we hebben allemaal onze hulpmiddelen om ons enthousiasme binnen de perken te houden. Mijn maandplanner hangt naast de computer/telefoon. Maar ik moet regelmatig herzien.. zal dit jaar wel net zo zijn. groeten liesbeth