maandag 17 januari 2011

I'm on the road to nowhere!

het antieke "zweetijzer"
Gisteren heeft DH dit apparaat uit de garage gehaald en op de keukentafel helemaal uit elkaar gehaald, gesmeerd, afgesteld en zonder brokken weer in elkaar gesleuteld. De eerste kilometers zitten er weer op: gisteren 3 en vanmorgen 4. Mijn plan is om elke dag 8 tot 10 kilometer te fietsen, ik kom nergens, maar mijn knieën worden er soepel van. Als ik afstap, doe ik net of er toevallig een terrasje in de buurt is, waar ik een kopje koffie of een lekker glaasje water kan pakken, het maakt het fietsen minder saai.
Hieperdepiep hoera en weer wat verder op weg naar "gewoon" lopen.
Groetjes en tot....:)
ps: nog 5 naalden breien en de poncho is klaar om in elkaar gezet te worden.

12 opmerkingen:

pauline zei

En nu niet weer gaan forceren, he? Je kunt ook tussendoor even een terrasje pikken en uitrusten.
groetjes,

Liesbeth Wessels zei

Goed hoor, veel fietsplezier !
groeten van liesbeth

Jeanine zei

Blijf je wel goed naar je knietjes luisteren? Je hebt er niks aan als en te veel en te snel wil!.. (streng hé)

Voordeel van zo'n fiets is, je zit droog, en hebt geen tegen wind!

Fietse!
Groetjes, Jeanine.

hannie zei

Niet overdrijven hé met de "fietstochtjes".Tussendoor wel even uitrusten en kopje koffie drinken! Succes!

Mattie van den Heuvel zei

;)))
Fijn! En dan nog een lekker zonnetje erbij...

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Heerlijk dat je terug fietstochtjes kunt maken, met een leuk muziekje op de achtergrond is het ook minder saai, doe ik altijd als ik op mijn step sta. Zo blijven de gewrichten iet of wat soepel :-)
Groetjes van Trudis

Aart zei

Wat een uitvinding zijn die apparaten toch! Veel plezier tijdens je fietstocht en als je afslaat je hand uitsteken!!
http://quiltaart.blogspot.com

Patty Biermans zei

Doe je net als Toon....je fiets omdraaien en terug fietsen? Kun je twee keer een terrasje pikken. Knufss....Peebee

inge zei

is alleszins beter dan geen beweging he , maar doseren is de boodschap! maar geniet vooral van de terrasjes en je breit als een hazewind :-)

marion zei

wow daar heb ik nu bewondering voor, om elke dag om zo'n apparaat te stappen......

Unknown zei

Hé riet,ik weet waar dat leuke terras is, een deze dagen kom ik je tegemoet gefietst en leuten we samen een kopje koffie!!!
gr.Patricia

Anoniem zei

Goed bezig!