zondag 16 januari 2011

De voorbereidingen zijn begonnen

In maart zullen Patty, Ans en ondergetekende (ik dus) exposeren in Middelbeers. Wie interesse heeft, kan op deze site alvast een kijkje nemen
Het is een hele klus om alles op tijd klaar te hebben, maar maandag gaan Ans en ik een rooster van werkzaamheden opstellen. We wonen beiden in Sittard, dus dat is makkelijk. Eind van de maand ga ik een paar dagen naar Patty, dan kunnen wij samen afspraken maken en wat dingen regelen.
Ik heb er zin in en hoop dan ook snel weer met vilten aan de slag te kunnen.
Groetjes en tot.....:)

10 opmerkingen:

inge zei

leuk!! als ik mobiel genoeg ben, kom ik kijken ...ben benieuwd, stel je ook hoedjes ten toon ? is iets wat nog op mijn 'te leren' verlanglijstje staat :-)

Mattie van den Heuvel zei

Wauw zeg! ziet er spannend uit!
Middelbeers is vlak bij mijn schoonouders, alleen zijn wij er helaas dan niet.
Wat mijn knie betreft... 2 nachten zonder pijn, maar hij kraakt nog aan alle kanten... Nog 2 weken tot de wintersport. Heb er een hard hoofd in.

Birgitte aka Bietje zei

Spannend, hopenlijk lukt het deze keer wél om een kijkje te nemen. Laat je de preciese datum nog even weten?

Liesbeth Wessels zei

Wat leuk !! en dat ziet er echt mooi uit op die site. Mooie schilderijen ook! Voorbeelden van jouw werk moeten er nog bij op.
Ik heb even gekeken; het is 156 km voor mij, dus ik weet niet of dat wat wordt. succes met de voorbereiding. groeten van liesbeth

marion zei

is vlakbij ons....... tenminste met een auto. Ik ga de datum eens in mijn agenda zetten

Anneke van Diggelen zei

Wat leuk, ik schrijf het in mijn agenda als ik niet hoeft te werken dan kom ik een kijkje nemen.
Succes met de voorbereidingen want dat zal best wel veel werk zijn,maar ook weer heel leuk denk ik?

Groetjes Anneke

Anoniem zei

Ben zelf helemaal verrast door de aankondiging. Heel professioneel gedaan. Krijg nu inderdaad de kriebels omdat de tijd erg snel gaat en ik toch weer achterloop met mijn planning.
Wie zei dat, als je niet meer werkt, er zeeen van tijd overblijven. Zelfs geen druppeltjes.
See you tomorrow voor de verdere planning.

groet Ans

Anoniem zei

Spannend Riet, ik kijk uit naar de foto's!

Anoniem zei

dag Riet,

moet je absoluut eens bekijken:

http://www.youtube.com/watch?v=lSo6LyEA1ks

be prepared!

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Fantastisch nieuws Riet en het lijkt me heerlijk om in het Oude Kerkje te mogen exposeren.
Veel plezier aan de voorbereiding ervan!
Lieve groet van Trudis