dinsdag 18 januari 2011

Weekly bird nummer 3

week 3: oilstamp on paper
Ook al is heeft het niet zo uitgewerkt als ik verwachtte, dit is mijn vogel voor deze week. De ene week wat meer zin in de uitdaging, de andere week wat minder. Van aardappels rondjes en driehoekjes gesneden en deze met olieverf "besmeurd" en op wit papier gestempeld. Ik zeg besmeurd omdat ik er geen ander woord voor kan bedenken, een kliederboel dat het veroorzaakte! Gelukkig moet ik nog douchen hihi!
Nu verzamel ik spulletjes voor mijn erosion bundle.
Al hij klaar is, zal ik het laten zien.....
Groetjes en tot.....:)

3 opmerkingen:

inge zei

ze hebben wel iets die prille paaskuikens :-)

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Leuk voor op paaskaartjes of naamkaartjes voor de paastafel.
Groet van Trudis

Ruth zei

Good old potato printing! Great idea :-D