dinsdag 10 augustus 2010

Een uurtje vervelen of.....?


.....iets maken! Nou, dat laatste is het geworden. Gisteren zat ik in de keuken te niksen, echt niets op TV wat me interesseerde, dus de spulletjes uitgehaald om kralen te maken. Het ideale eraan is dat je het op elk moment kunt laten liggen en later weer verder gaan. Toen de kralenstaven klaar waren heb ik ook alvast 2 armbandjes gevilt, zodat ik voorlopig op de bank kan zitten borduren en kralenkettingen maken.
Vanmorgen heb ik een begin gemaakt met een tas. Ze ligt nu te drogen en vanavond wil ik kijken of er nog gevold moet worden of dat ik hem af kan gaan werken (hengsel, voering enz.
De kunstmarkt komt nu in zicht en er moet toch iets op de tafel liggen om te laten zien en eventueel te verkopen. Mocht ik zelf niet kunnen gaan, zal mijn vriendin mijn spullen meenemen, maar liever wil ik natuurlijk zelf pronken met mijn spulletjes.
Voor de mensen die een bezoekje aan de kunstmarkt willen brengen, het is de laatste zondag van augustus. Die zondagochtend is er en prachtige processie van de markt in Sittard naar de Rosakapel. Daarna begint de kermis en de kunstmarkt.
Komt dat zien, komt dat zien!

2 opmerkingen:

-::Maris::- zei

Je bent lekker actief geweest!

Groetjes Maris

pauline zei

Je bent weer lekker aan de gang, merk ik. En natuurlijk kom ik dat "zien". De kunstmarkt dan, niet de processie, hihi.
groetjes,