zondag 22 augustus 2010

Een half gepoetste tuintafel

Vol goede moed begon ik aan de tuintafel om er op te gaan vilten, maar halverwege moest ik de strijd staken. Morgen komt er weer een dag en dan wordt de andere helft gepoetst.

Heb wél nog gevold op de tuintafel. De tas van vorige week opengeknipt en de randen afgewerkt. Het stof wat overbleef ook de randen afgewerkt en een draagriem gemaakt. Het hangt nu allemaal te drogen op het hekje.
Gisteren een antal armbandjes gekocht, niet om te dragen maar om in sierraden te verwerken. Ik had er nog wel 10 kunnen kopen, als mijn portemonnee niet leeg was geweest.
Morgen ga ik verder met sierraden (maar eerst de rest van de tafel poetsen!)
Groetjes en tot....

2 opmerkingen:

Aart zei

Succes met boenen morgen, waarschijnlijk hoef je er alleen de zeep op aan te brengen, het water komt wel van boven;-)
http://quiltaart.blogspot.com

Cash en Els zei

Ha Riet, ja dat kennen we, veel meer wil kopen om lekker het vilt werk mee op te leuken. Je hebt in ieder geval een leuke buit binnen ;-))

Groetjs, Els