maandag 23 augustus 2010

Zoveel te doen!


De week is nog maar net begonnen en er is alweer zoveel te doen. Niet dat het allemaal vandaag moet, maar het LIGT ER WEL!!!
Een berg was om te strijken en dan zit er nog een machientje in de droger!
2 sjaals liggen klaar om gevilt te worden en 2 kettingstaven, die graag een kralenketting willen worden. Er ligt ook nog een boodschappenlijstje, maar dat kan vanavond nog, want de winkels zijn hier gelukkig tot 8 uur open!
Zo, nu alles op papier staat, voelt het meteen een stuk minder en kan ik het 1 voor 1 gaan afwerken. Mocht het niet lukken: morgen komt er weer een dag. Enne....ik heb Aart gemist vandaag. Groetjes en tot....

1 opmerking:

Birgitte aka Bietje zei

Doet me denken aan een liedje van Doe Maar. Zoveel te doen, ik heb nog zoveel te doen. Ik moet . . .

Enne, ik heb Aart wel gezien (en gelezen) vanmorgen. Misschien heb je het té druk. ;)