zondag 18 juli 2010

Operatie gelukt!!!

....maar toch is mijn patient overleden. Eigenwijze mensen kijken uiteindelijk toch altijd op hun neus.
Toen ik op de workshop was, dacht ik het niet nodig te hebben om aantekeningen te maken. Nou, had ik het maar gedaan! Foute redenatie gemaakt, 2 uur bezig geweest en het is niet geworden wat ik ervan verwacht had.
Ik wilde weer vilten kraaltjes gaan maken en ben een stang gaan vilten. Het binnenste van de stang had ik al helemaal aangevilt, NATUURLIJK PLAKT HET DAN NIET MEER AAN ELKAAR EN WORDT HET ÉÉN LOS ZOOITJE!
Het is een goeie les geweest en morgen ga ik weer met frisse moed aan de slag om iets nieuws te maken.
Groetjes en tot.....

1 opmerking:

-::Maris::- zei

Ha Riet!

zo leer je elke dag weer wat bij ;)

Ik ben echt niet elke dag met vilt in de weer hoor, soms doe ik een week niks en dan ineens een dag of 2,3 weer wat. Maar ja dan vaak wel meteen een hele middag of avond en dan is een poppetje zo af...tenminste bij mij wel ;)

Groetjes Maris