vrijdag 16 juli 2010

2 nieuwe volgers!!! hieperdepiep hoera!!

Helemaal verrast was ik toen ik ineens 9 volgers had. Ik wist niet dat ik het zo leuk zou vinden dat mensen mijn blog gaan volgen. Ik hoop dat ze ook aan het vilten slaan, want het is een van de meest ontspannende bezigheden. Je vergeet echt alles om je heen en bent lekker met je handen, zeep, wol en water aan het creëren.
Er zijn nog zoveel ideeën in mijn hoofd en ik kan niet wachten tot ik ze uit kan voeren.
Zo gauw mijn eigen computer weer in de lucht is kan ik makkelijker aan mijn blog werken, want daar weet ik alles te vinden. Op deze vind ik het wel, maa wel na lang zoeken.
Nu nog even een douche nemen om de plakwarmte af te spoelen en dan lekker me een boek naar bed.

Een gevilt balletje en een coconnetje, het begin van een ketting.
Groetjes en tot....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hartstikke leuk dat er zo veel volgers zijn. Wat zal er wat afgevilt worden. Ben benieuwd naar al die resultaten. Veel plezier allemaal. groetjes Patty

Yvette zei

hihi is 11 ook goed?

liefs