zondag 23 mei 2010

op een mooie pinksterdag!


Een goeie morgen deze prachtige eerste pinksterdag! Heerlijk toch zo'n stralend zonnetje en niet te warm. De hele dag de keukendeur open en maar genieten van de buitenlucht. Ik kan er niet genoeg van krijgen. Vanmorgen met fleecevilt aan de slag geweest, een vrije fantasie van kleuren en ik ben er zelf tevreden over. Het doek ligt nog te drogen, maar ik heb er toch al wat foto's van gemaakt. Gisteren niet meer aan vilten toegekomen. Toen ik klaar was met alle dingen die ik moest doen, had ik alleen nog maar zin om met een boek buiten in het zonnetje te zitten en dat heb ik dan ook maar gedaan. Gisterenavond naar de championsleaguefinale gekeken, maar halverwege in slaap gevallen, laat al zien hoe spannend de wedstrijd was. Ben na de wedstrijd maar van de bank opgestaan en in bed verder gaan slapen. Het resultaat was dat ik vanmorgen zo fit als een hoentje wakker werd. Vanmiddag familie BBQ, altijd goed met dit weer! Geen alcohol, want ik ben de bob. Groetjes en tot.....

Geen opmerkingen: