zaterdag 22 mei 2010

klaproos tweede fase en een mooi gedicht


Heel veel gedaan gisteren en ook weer niks! Vanuit mijn werk wat boodschappen wezen halen, de hond uitgelaten, naar de Putpoort geweest, opgeruimd, gevold, nog maar eens een keertje met de hond gewandeld en toen ik thuis kwam, stond het eten al te pruttelen. De roos is bijna klaar. Ik wil er nog wat op borduren, maar ben niet zo handig met naals en draad. Zal dus eerst bij experts wat advies moeten gaan inwinnen. Toen ik mijn weblog bekeek gisterenavond stond ik helemaal paf van het prachtige gedicht van André, ik wist niet dat hij ook nog prozaisch was!!! Je hebt van die mensen die van alle markten thuis zijn: schilderen, muziek, zag en ook nog gedichten maken. Vandaag ga ik aan mijn proefproject beginnen. Het is mooi weer en ik kan dus eventueel naar buiten vluchten als mijn keuken in een waterballet veranderd. Morgen meer hierover.
Groetjes en tot....

Geen opmerkingen: