vrijdag 21 mei 2010

klaproos eerste fase

Gisteren ben ik naar Moeder Aarde geweest en ben begonnen aan een klaproos. Je kunt hem als stropdas gebruiken, maar je kunt hem ook in een mooie vaas schikken. Dubbele functie dus. Met af en toe wachten op hulp ben ik er 2 uur mee bezig geweest en het vollen moet vanmiddag thuis nog gebeuren. 's Middags had ik al een proefje van iets anders gemaakt. Een gebreide sjaal bedekt met vilt. Het werkt echt fantastisch. Je kunt wel in boekjes lezen dat het kan, maar zelf proberen is veel leuker!
Ook gisteren een mailtje van Ryanair gehad dat de retourvlucht, die ik niet gemaakt had, vergoed wordt. Nu is Ryanair spotgoedkoop, dus kreeg ik € 17,99 retour. Geen groot bedrag, maar wel een mooie geste. Zo, nu ga ik eerst werken, daarna kan ik met mijn klaproos aan de slag. Groetjes en tot....

2 opmerkingen:

Unknown zei

een prachtige bloem. Ik wist niet dat dat ook kon.
Gelukkig met je grote retourbedrag? Dus op naar het volgende reisje.

André zei

Een klaproos rood en broos
ze is de allermooiste roos.
Ik sta helemaal paf.
Wat mij betreft is ie af.