vrijdag 3 februari 2012

Weer helemaal de schuddebol...

...en weer beide pootjes op de grond!
Het masker is niet voldoende maskerend,
dus daar moet aan worden gewerkt.
Het idee met het ajour lapje
kan worden uitgewerkt
en daar ga ik vandaag mee aan de slag,
want ik heb nog behangplaksel.
De stropdassen zijn bedrukt en nu
alleen nog de presentatie uitwerken.
Vóór de carnavalsvakantie krijgen we
een rapport en ik ben benieuwd
wat ik ervan gebakken heb:)
Nu nog wat spullen klaarzetten en
maar weer beginnen.
Geniet van de aangekondigde sneeuw!

6 opmerkingen:

Gonny zei

Druk, druk, druk, maar wel "lekker" druk.... Veel inspiratie/goede uitvoering toegewenst. Zorg dat je voldoende in huis hebt met deze weers voorspellingen. Hoeven we ons niet te vervelen.....

http://www.p-ter.net zei

Als ik dit zo lees weet je wat gedaan!
Maak er veel plezier in!
Fijn weekend.
Gr.
P-TER
@Hier ligt er nog geen sneeuw.
Ik kijk ook er naar uit!

Leny zei

Ja Riet zo gaat dat op de academie. We moeten nog veel leren. Ze kan nu niet veel meer afkeuren, want dan krijgen we het niet meer klaar.
Je blijft wel bezig niet?
Fijn weekend
Leny

Yvette zei

witwitwit

dag lieffie

Liesbeth Wessels zei

Het rapportcijfer dat je van mij krijg is een 8. Hardstikke goed maar dan blijft er uitdaging om eraan te werken. groeten van liesbeth

inge zei

de punten zijn niet zo belangrijk ...het proces wel en je groeit en bloeit !! heel fijn weekend riet !