donderdag 2 februari 2012

Nu weet ik weer waarom....

...Ajour breien zo leuk is.
Het is het ritme van de
terugkerende patroontjes
dat het zo fijn maakt om te breien
Inmiddels heb ik het patroontje
onder de knie
en kan ik dit proeflapje afmaken
om er een masker
van te maché-en



Dit masker maakte ik van linnen,
waar ik draden uithaalde.
Het lapje bewerkt met behangplaksel
en gemodelleerd
op een plastic maskertje.
De foto laat niet echt
de beste kant zien,
maar wie in de buurt komet,
mag rustig zelf komen kijken:)



6 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Het IS je dus gelukt, zoals er al werd beweerd.....De andere foto laat duidelijk zien dat het een masker is/wordt....!

Liesbeth Wessels zei

Prachtig ajourwerk, het ziet er inderdaad geweldig uit.Petje af...
groeten van liesbeth

http://www.p-ter.net zei

Patronen die ik graag fotografeer!
Gr.
P-TER

Gonny zei

Een masker??? Van dat mooie anjour lapje??? Appart!!!

inge zei

ajour breien heb ik zo vaak gedaan ..maar het is idd aanvankelijk kijken en tellen en concentreren en eens je het onder de knie hebt , wijst het patroontje zz uit ... wat leuk dat masker ....

TinnyMey zei

wow...ich könnte sowas niemals stricken...lob!!♥