vrijdag 15 april 2011

Award

Een verrassing vanmorgen! Toen ik Bietjes blog las, zag ik dat ik deze

award gehad wonnen.
appelhartje

Dank je wel Bietje, ik ben er heel blij mee!
Er zitten 2 voorwaarden aan vast:
5 vragen beantwoorden en doorgeven aan 5 mensen die minder dan 100 volgers hebben. Laat ik maar met de vragen beginnen.

1. Waarom ben je met bloggen begonnen?
Omdat ik bij mijn nichtje had gezien dat het leuk was en ik het ook wilde uitproberen. Ik ben helemaal geen computerfreak, maar heb toch alles zelf uitgezocht en ik vind het helemaal te gek om ermee bezig te zijn.

2. Welke soort blogs volg je?
Vooral viltblogs, maar quilters vind ik ook het volgen waard. Ok sommige dichters en mensen die gewoon wat mijmeren.

3. Wat is je favoriete kleur?
Groen! Niet alle groen, maar heel veel soorten groen, liefst zo natuurlijk mogelijk.

4. Wat is je favoriete film?
Zonder twijfel: De ontdekking van de Hemel, is trouwens ook mijn favoriete boek.

5. Welk land zou je graag willen bezoeken?
Mijn favoriete land is Schotland, maar dat zal ik niet meetellen, want daar ga ik jaarlijks een paar keer naartoe, dus kies ik voor Finland en dan de midzomernacht meemaken!

Ik geef de award door aan:
de lapjesfluisteraar
marion
narkeymarkey
stof tot nadenken
tante tuut

8 opmerkingen:

marion zei

gefeliciteerd met je award, leuk om de antwoorden te lezen....

Marie-Anne-José zei

Al meteen werk op de vroege ochtend, maar jouw verhaaltje stond er al snel op, heel leuk!
Groetjes van Marianne

Janny de Roo zei

Gefeliciteerd met je Award en wat ik je wilde zeggen over die Midzomernachten in Scandinavië....Super...! Beslist een keer doen. Zo raar dat de zon bijna niet ondergaat....! Finland is prachtig !

TinnyMey zei

oh ist dieser award schööööön ♥
grüssele

Marion zei

Bedankt voor de award. Ik voel me vereerd. En jij natuurlijk ook gefeliciteerd!!

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Leuk dat je dit hebt ontvangen :D
Erg leuk om je antwoorden op de vragen te lezen.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Patty Biermans zei

Gefeliciteerd met je award.Je hebt hem verdient. Ik wist trouwens niet dat je groen zo'n mooie kleur vond. Zo zie je maar, je hebt nog heel veel geheimen :D. Knufzz...Peebee