dinsdag 29 maart 2011

Geen creatieve uitspattingen

Wat gisteren allemaal in de planning zat, nou, daar is helemaal niks van terecht gekomen. Wel een mooie wandeling gemaakt, een paar machientjes was gedraaid, bij mijn nichtje koffie gedronken, boodschappen gedaan en lekker gekookt en genoten van het mooie weer.
Vandaag zit er ook niks creatiefs in mijn handen, dus laat ik de dag maar op me af komen en geniet van alles wat er langs komt. Er liggen nog want handdoeken op een wasbeurt te wachten en de hond wil ook wel weer een stukje lopen (en ik ook trouwens)
De fysio was vanmorgen heel tevreden en ik was het helemaal met hem eens, de behandelingen beginnen vruchten af te werpen en de pij in de spieren wordt duidelijk minder, zodat ik ook weer plezier in het lopen krijg.
Al met al: wat staat er nog in de weg om er een mooie dag van te maken?
Groetjes en tot......:)
..en straks kan de was weer
vrolijk wapperen aan de lijn

 

7 opmerkingen:

inge zei

creativiteit is vooral niet moeten en dan komt het vanzelf ... geniet van de dingen zoals ze komen ...

Saartje zei

Geniet van je dagje! (wat je ook gaat doen ;-)
Groetjes, Saarjte

Kelly zei

Sounds like a lovely day. :)

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Dit is wat ik gisteren ook heb gedaan...gewoon genieten!
Ik stuur wat inspiratie jouw kant uit!
Groetjes van Trudis

marion zei

fijn dat de fysio zo tevreden is en jij ook........

Ik ben 26 juni jarig, daar vroeg je om??????

Liesbeth Wessels zei

Heerlijk toch zo'n onverwachtse vrije dag. groeten liesbeth

Anoniem zei

Creatief niksdoen... een hele kunst die veel mensen niet machtig zijn ;)
Geniet van je dag!