maandag 28 maart 2011

Even een weekje geluierd.......

..........maar nu weer aan de slag! Er zijn ondertussen zoveel ideetjes in mijn hoofd geslopen, nu moet ik ook maar eens aan de uitwerking ervan gaan beginnen. Samen met een buurvrouw ga ik een basis- jasje ontwerpen om te vilten.Zij zal mij helpen met een patroon en het berekenen van de krimppercentages. Ook heb ik viltwerk gevonden, waar ik verder niks meer mee doe, dus wil ik het verknippen en in een schilderij verwerken, het doek en de lijst staat al op zolder. Met de zijden stof die nog in mijn koffertje ligt, wil ik een tuniek gaan maken en de wol van Fasina moet ook nog behandeld worden. Een hele nieuwe week ligt vóór ons, dus wie doet je wat?
Groetjes en tot.....:)

9 opmerkingen:

inge zei

zo te horen vol nieuwe energie en plannen...kijken er naar uit !

Corina zei

Succes met al je creatieve ideeen, ik ben heel benieuwd naar het gevilte jasje :)
Groetjes Corina

Liesbeth Wessels zei

Ben heel nieuwsgierig naar de resultaten van deze bruisende plannen. Veel plezier met deze werkjes !Je kunt even vooruit.
groeten van liesbeth

Hedwig Schumacher zei

Leuk en spannend dat je een jasje gaat vilten. Vilt je het uit één stuk, dus zonder schaar en naden? Ben benieuwd! Succes.
Hadiah

Saartje zei

Geniet van de week en veel succes met het vilten!
Groetjes van Saartje

Anneke van Diggelen zei

Zo dat kinkt allemaal spannend!!!
Ben benieuwd naar de resultaten, die ongetwijfeld mooi zullen zijn.
Veel crea plezier.

Groetjes Anneke

Patty Biermans zei

Heerlijk, het doet goed te horen dat je zoveel energie hebt om nieuwe dingen uit te proberen. Leker genieten!!! knufzz...peebee

TinnyMey zei

hallo ich freue mich über deinen besuch auf meinem blog!
natürlich kannst du bärlauch kosten, auf vielen wochenmärkten wird bärlauch verkauft und tipps zum verzehr gibts obendrein. wenn du knoblauch magst, wird es dir schmecken! LG

marion zei

je mag ook wel een weekje luieren na zo een prachtige expositie...
Rusten is soms ook werken......