vrijdag 18 februari 2011

Problemen!!!!

Vanmorgen schreef ik een berichtje en probeerde er een foto bij te plaatsen. Nu blijkt dat ik fotoruimte bij moet kopen. Heeft iemand van jullie dit al eens gedaan? Ik heb zelf een stukje gelezen en het blijkt dat dit alleen via creditcard kan. Zelf heb ik geen kaart, maar dat zou eventueel via DH kunnen lopen, maar ik ben niet echt happig om die kaart te gebruiken.
Misschien is er een mogelijkheid om foto's te verkleinen? Ik heb al foto's van de allereerste berichten verwijderd, maar het helpt niet.
HELP! Wie kan mij helpen?
Lieve groet en tot.....:)

9 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Je kunt een foto verkleinen bij Tinypic.com , dat is gratis je foto's blijven daar geloof ik niet altijd staan, dus een tijdelijk platform voor verkleinen. Je kunt oploaden en verkleinen, rechtsboven. Je kunt daarna de code meenemen en die in je bericht typen.
succes en groeten liesbeth

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Hallo Riet, dit is echt niet leuk voor je. Ik verklein mijn foto's altijd naar de helft of minder zelfs. Wanneer je in je fotoprogramma staat moet je bovenaan in je balk gaan zoeken naar export. Bij mij staat dit onder File, ik werk met een mac dus ik weet niet heel goed hoe het met een windows gaat , maar wat ik wel weet is dat je op Export moet klikken en van daaruit kan je je foto verkleinen naar 500, geef je foto een naam en exporteer hem op je bureaublad of mapje. Van daaruit kan je hem dan op je blog zetten.
Veel succes ermee!
Groetjes van Trudis

inge zei

hoi Riet,

ik weet dat er in nederland fototruimte moet bijgekocht worden, zelf heb ik dat niet ...maar foto´s verkleinen kan met een eenvoudig fotoprogramma zoals Adobe fotoshop...kan je bolgens mij gewoon downloaden...en het is echt makkelijk te hanteren...

Yvette zei

?????
het enige wat ik weet is dat fluitekruid er ook moest bijkopen.

ik heb weer even lekker bijgelezen bij je!

liefs

Marie-Anne-José zei

Als wij op je foto`s klikken dan zien we dat ze toch al behoorlijk verkleind zijn. Ik heb er nog nooit van gehoord, maar wat moet je dan betalen?
Groetjes Marianne

Cash en Els zei

Vreemd!!! Ik heb toch al veel meer foto's als jij geplaatst maar ik heb nog nooit bij hoeven te betalen.

Aart zei

Als je een tweede Google account aanmaakt, dan heb je weer 1 gigabyte ruimte. Dan kan je weer even verder.
http://quiltaart.blogspot.com

Marion zei

Hoi Riet,
Ik verklein mijn foto's tot ongeveer 100kb via Microsoft Office Picture Manager. Dat programma zit standaard op elke windows pc. Daar doe ik "Afbeeldingen bewerken" "formaat wijzigen" en kies ik voor "Web klein". Volgens mij zijn de foto's op mijn blog toch goed te zien. Ik zit zelf nu op 28% van de ruimte (kan je zien als je foto's oploadt). Hoop dat jer hier iets aan hebt. Misschien gebruikt ook je achtergrond veel ruimte????

Nienke zei

Je kunt ook kijken of je je Picasa map kunt opschonen, daar zet hij nl. al je foto´s neer en misschien heb je daar ook je vakantiefoto´s staan. Het is dan handiger om alles wat niet met je blog te maken heeft, op een ander account te plaatsen. Google verkleint de foto´s ook als hij ze upload naar Picasa, dus ik kan me bijna niet voorstellen dat je al door je 1000MB heen bent met alleen je blogfoto´s.