zaterdag 19 februari 2011

Lentebodes

narcisjes en blauwe druifjes
in zo'n lieve potjes....
De eerste lentebodes heb ik gisteren bij de Aldi gekocht.
Ik was op zoek naar een bosje bloemen en kwam thuis met deze 2 sweeties.
Het waren de laatste van deze serie die er op het rek stonden en ik dacht: meteen meenemen, zodat de lente ook binnen kan komen.
Nu heb ik geen groene vingers, dus zolang ze er nog fris bijstaan, heb ik maar meteen een fotootje gemaakt.
Dank je wel Nienke.Ik heb je raad opgevolgd en het werkte. Ik had totaal geen idee dat er zoveel foto's in mijn Picasa album stonden, meer dan 600!!!
Volgende keer zal ik niet meer zo panikeren.
Groetjes en tot....:)

6 opmerkingen:

inge zei

heerlijk die eerste bloeierkes! ik geniet momenteel van verschillende soorten narcisjes...

Yvette zei

en dan later de tuin in hè, zeker de narcisjes.

liefs en bedankt voor je byzondere commentaar.

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Heerlijk om zo de lente te kunnen binnenhalen hé! En je kan terug foto's uploaden ook! Fantastisch!
Groetjes en geniet van je zaterdag!
Trudis

Oude lappen zei

Wat staan ze mooi! De mijne zijn helemaal omgevallen, dus straks gaan kijken voor nieuwe!
Liefs Liliane

Unknown zei

Dat zijn leuke potjes,
ik kijk al uit naar ´t voorjaar,
maar hier ligt nog sneeuw!
Groetjes Berbel

Anoniem zei

o wat word ik daar moe van
geschreven teksten die verdwijnen

dag Riet