dinsdag 11 januari 2011

Woensdag 12 januari,

Laatste kans voor de inschrijving voor de sjaalSWAP!
Indien er nog liefhebbers zijn om mee te doen, morgen is de laatste dag, want donderdag worden de adressen uitgewisseld.
Meer info op het blog van 4 en 5 januari en op de pagina sjaalSWAP.
Wie laat zich nog overhalen om mee te doen? Met dikke naalden brei je op 2 avonden een prachtige dikke sjaal, eventueel gecombineerd met stukjes fleece? Ben neieuwd of er nog reacties komen.
Groetjes en tot.....:)
ook een idee?

3 opmerkingen:

Kim van Waardenburg zei

Oh riet ik heb echt met mijn hoofd in de wolken gezeten sinds de vakantie ... Heb pas sinds gisteren een beetje het gevoel weer te landen. hihihihi

Ik hoop dat het met het lopen steeds beter gaat en dat je dagen snel om gaan!! Maar dat zal wel geen probleem zijn.
De swap lijkt me een leuk idee, maar ik denk dat ik het al druk genoeg heb met andere dingen:) misschien een volgende keer...

~~Seraka Photography~~ zei

als ik een sjaaltjesmens was, deed ik zeker mee :)
maar ik draag pas een sjaal bij temperaturen onder de -5*C als ik de polder in trek
maar dit is wel een mooi exemplaartje hoor

inge zei

ik doe zeker mee :-)