woensdag 29 december 2010

hieperdepiep hoera!

De hechtingen zijn eruit, het zieter allemaal netjes uit en ik kan littekencreme gaan smeren. Het was zo lekker om er vanmorgen even uit te zijn. Het biedt gelegenheid om een stukje te oefenen op de krukken zonder elke 10 meter een draai te maken. Na een lekker kippenpasteitje weer naar huis. Een heerlijk ochtendje uit! Achter 4 weken mag ik weer terug, foto's maken en dan kunnen ze zien of de knie goed functioneert, maar volgens mij zit dat wel snor! Groetjes en tot......

9 opmerkingen:

marion zei

gelukkig, geniet!!

Birgitte aka Bietje zei

Fijn te horen dat het goed gaat. En om het punt van meer dan 10 meter op te lossen, kun je ook gewoon gaan verhuizen naar een groter (of langer) huis. Maar dat kost een paar centen en duurt wat langer.

Hannie de Beer zei

Fijn,dat het zo voorspoedig gaat met je knie! Buiten door de bagger zou ik nog maar even niet doen?
Geniet van deze verbetering!

Marie-Anne-José zei

Fijn dat het allemaal zo goed geneest, maar verhuizen ik raad het je niet aan, met dit weer en een nieuwe knie. Mijn zoon is vorige week verhuisd en ben zoooo blij dat het achter de rug is!!!! Zodra de sneeuw weg is worden de 10 meter wel weer meer.
Ik wens je nog verder een voorspoedig herstel. Groetjes van Marianne

Cash en Els zei

Heerlijk dat de hechtingen eruit zijn en nu inderdaad goed smeren, scheelt echt.
Pas nog maar wel op het is hier en daar nog spek glad.


Groetjes, Els

Anoniem zei

Oh wat fijn om te lezen dat het allemaal goed met je knie gaat!
Kun je huppelend 2011 in :D

Liesbeth Wessels zei

Fijn dat de draadjes eruit zijn ! Maar binnen is het beter buiten is het glijgehalte (hier tenminste) nog heel groot. groet liesbeth

Unknown zei

Fijn dat alles zo goed gaat!
Groetjes Berbel

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Fantastisch! Terug wat meer bewegingsvrijdheid! Maar nog voorzichtig met die sneeuw hoor!
Groetjes van Trudis