donderdag 9 december 2010

Een beetje aan het twijfelen!

Ik zit te twijfelen over de achtergrond van mijn blog, dus schrik niet als je steeds nieuwe plaatjes ziet langskomen.
Had ik net de herfst geplaatst, ging het ineens verschrikkelijk sneeuwen. Dan maar een sneeuwlandschap, maar elke keer als ik op mijn blog keek, kreeg ik het koud, plus dat ik buiten steeds hetzelfde landschap zag en nog steeds zie. Nu heb ik de kachel maar even aangezet en ik moet zeggen: het helpt! Of ik het morgen nóg leuk vind? We zullen zien.
Groetjes en tot....

4 opmerkingen:

Cash en Els zei

Wha ik vind het wel wat hebben zo'n openhaardje op mn beeldscherm.

Groetjes, Els

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Heerlijk warme vlammetjes, nu de geur van een open haardvuur er nog bij. Jammer dat we dat niet kunnen downloaden :-)
Tot ziens, Trudis

Patty Biermans zei

Ja, ik krijg het er bloedheet van. Hij mag van mij wel een beetje lager!! hahaha. Nee hoor, heel gezellig zo. knufzz. peebee

Marion zei

Rietje toch, zit je in de twijfelperiode? Je vorige blogje ging ook al over moeite met kiezen, ha ha.
Ik vind dit haardvuurdje wel erg warm aandoen. Eigenlijk zouden ze nog moeten bewegen of zo, dat zou het gevoel helemaal af maken. Blijf ik de hele avond naar jouw achtergrond kijken en dan kan ik zelf de verwarming wat lager zetten :)