vrijdag 12 november 2010

workshop 1

Vandaag gaan Peebee, mijn buurvrouw en ik een workshop volgen bij Vilt a la Kim! Zij gaat ons leren hoe we kerstboompjes kunnen vilten. Op de open dag heb ik ze bij haar onder de poortzien staan en ik was er meteen verliefd op.
De potjes moeten we zelf meenemen en ik heb bij de Aldi 2 potjes in de aanbieding gekocht €0,75 per stuk. Deze ga ik zelf met vilt bekleden, maar dat doe ik pas als de boompjes klaar zijn, zodat het een geheel kan worden.
Morgen laat ik jullie zien hoe het geworden is!
Groetjes en tot.....

3 opmerkingen:

Yvette zei

hoi hoi, als je dories naam aanklikt onder de foto kom je op haar blog, een blog dat jij ook leuk zal vinden....kuskus

Anoniem zei

Veel plezier vandaag Riet! :D

pauline zei

Even reageren voor een paar dagen tegelijk.
Wat een leuk cadeautje heb je gekregen voor H., die stempels van vroeger. Ik zou ze maar in de vitrinekast zetten, zo leuk vind ik ze.
Je laatste hoedje vind ik erg leuk geworden. Wanneer zien we je door Sittard lopen met een van creaties?
Voor vandaag veel plezier en misschien zie ik je morgen wel op de tentoonstelling?
groetjes en tot gauw,