donderdag 19 augustus 2010

Voorlopige voorraad voor kunstmarkt


Vanmorgen eens alles bij elkaar gelegd wat er tot nu toe mee kan naar de kunstmarkt en ik denk dat ik wel een halve kraam vol kan leggen. 10 sjaals van nunovilt. 10 kralenkettingen met vilten rondjes, 5 armbandjes van vilt en kralen, 4 omvilte armbandjes en dan ben ik de ringen nog vergeten erbij te leggen.
Nog 1 week de tijd om de voorraad compleet te maken, maar dat gaat wel lukken, of niet natuurlijk, maar dat zien we dan wel weer. Vanmiddag komen Patty en Ans hier voor overleg. We moeten natuurlijk wel een beetje afspreken hoe we de kramen gaan verdelen en inrichten. Patty heft sinds kort een eigen blog over haar schilderwerk. Kun je in mijn linkerkolom bekijken Pattybee (heeft niks met quilten te maken)
Groetjes en tot....

7 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

Jij bent lekker productief bezig geweest. Waar en wanneer was die markt ook al weer. Als het lukt (en het is in de buurt) wil ik even langskomen. Ik ben superbenieuwd naar de vilten kettingen. Maak je dan een leuk prijsje voor me?

Anneke van Diggelen zei

Wat een collectie ik denk dat je er zo doorheen bent tijdens de kunstmarkt!!
Wanneer is de kunstmarkt en waar??
Kan je er zelf afstand van doen, ik kan het nl. heel moeilijk om afstand van mijn spullen doen.

Groetjes Anneke

Trudis zei

Je bent al flink aan het vilten gegaan! Ik duim voor een goede verkoop.
Geniet ervan!
Trudis

Birgitte aka Bietje zei

Oh Riet, dat vind ik nou jammer. Dat weekend hebben wij de IJsselmeerrit. Ik heb er net over geblogd. Dus wij redden het nooit om op tijd in Sittard te zijn. Ik had graag even in jullie kraampje (en de rest) rondgeneusd. Echt jammer.

hannie zei

Schitterd Riet! Je (kraam )zal een feest zijn om te zien!
Als het enigzins kom ik ook kijken?

pauline zei

Waar en wanneer is het ook alweer?
tjonge, ik word echt vergeetachtig.
groetjes,

Unknown zei

Vilterietje!!! je moet meer spullen hebben voor de markt. Let op mijn woorden je bent zo alles kwijt. VEEL SUCCES