maandag 16 augustus 2010

2 stuks voor de kunstmarkt!


Vandaag de hele dag bezig geweest met de 3 V's: visite, vilten en vollen. Door mijn tijdelijke handicap ben ik nog steeds niet in staat om langer dan een half uur achter elkaar te staan of te zitten. Het gaat wel steeds beter met mijn knieën en ik hoop dan ook snel weer de "ouwe" te zijn. Het leven gaat op dit moment gewoon een beetje langzamer dan normaal, omdat ik rustpauzes moet inlassen. Vorige week vond ik op zolder in de kast de eerste 2 volledige seizoenen van Macleaods' Daughters. Dus met af en toe een aflevering kijken en een boek bij de hand, is het rusten echt geen straf. Straks nog eens proberen een zwart wit viltrol voor een halsketting te maken.
Ik wil er graag 10 meenemen naar de kunstmarkt. Liefst ook 10 sjaals, maar ik ben bang dat dit niet meer gaat lukken. Ik heb ook nog de hartjes, dus een halve kraam zal ik wel volkrijgen. Zo, nu weer aan het werk. Groetjes en tot.....

Geen opmerkingen: