dinsdag 13 juli 2010

Sample


Vorige week heb ik via een collega een sjaal gekregen. Pashmina met zijde.
Omdat het vandaag niet zo bloedverziekend heet was als de voorafgaande dagen, heb ik me gewaagd aan het vilten van de sjaal.
Ben aan één kaant begonnen, met het idee dat als het niet lukt, ik de andere kant nog altijd voor andere doeleinden kan gebruiken.
(jeetje, ik heb echt moeite met het nieuwe toetsenbord. het is nèt wat kleiner als de vorige, dus veel stomme tikfouten)
Ik ben heel tevreden met het resultaat. Het kost enorm veel tijd en energie, maar het wordt dan ook wel heel bijzonder. Dit komt omdat het materiaal zelf al zo fantastisch is.
Ben benieuwd of ik een redelijke hoeveelheid van deze sjaals kan kopen. Normaal gaat het met duizenden, maar die kan ik van ze never nooit niet vilten.
Groetjes en tot....

....ook nog maar een paar (winter)armbandjes

1 opmerking:

Corina zei

Prachtige sjaal en leuke armbanden. Hoe werken die, zijn ze wijd genoeg om over een hand heen te passen of zit er een sluiting ergens?