vrijdag 16 juli 2010

KERSEN!!!


Goeiemorgen! Vandaag geen viltnieuws, maar even een paar foto's van de overheerlijke kersen. Het is nu de tijd dat je schandalig kersen kunt eten voor best betaalbare prijzen. Dit ben ik deze week dan ook volop van plan. Gisteren op de wekelijkse marktdag gekocht en als ze op zijn kan ik zaterdag op de groente en fruitmarkt weer bijkopen.
Voor mij zijn kersen het ultieme fruit en ik moet oppassen dat ik geen maagpijn krijg.
Zo meteen even naar de bank om een Belgische boete te betalen. Ik hoop maar dat ze er weg mee weten, want als dat niet het geval is, moet ik naar Luik om de boete te betalen.
Na carnaval te hard gereden op de Belgische autoweg 105 euro voor 12 km te hard, volgende keer beter oppassen maar!!
Vanmiddag 4 uurtjes werken en dan weekend tot volgende week donderdag. Heerlijk veel tijd om te vilten, er liggen nog zoveel ideetjes die opgepikt moeten worden, dus voorlopig ben ik nog bezig.
Vrolijke kersengroetjes en tot....

Geen opmerkingen: