zaterdag 24 juli 2010

Alweer een crash.............

....maar deze keer ben ik het zelf. Op weg van mijn werk naar de fysio (per fiets) om mijn LINKERKNIE te laten behandelen, rij ik tegen een auto aan.
De auto kwam van rechts, dus had voorrang, maar ik had gedacht dat ik het halen zou.
Toen ik op de straat lag dacht ik: wauw wat is er nu gebeurd? In feite niks bijzonders, een dik gezicht, blauwe plekken, lakschade aan mijn elleboog en een wiebelige RECHTERKNIE. De bestuurster van de auto heeft me naar de huisarts om de hoek gebracht en is bij me gebleven tot manlief me kwam ophalen. Ik zal een paar daagjes aan huis gebonden zijn, want lopen is moeilijk, mijn fiets is naar de fietsenmaker en autorijden is ook niet mogelijk omdat ik geen druk op mijn knie kan zetten.
Als het na het weekend niet over is, ga ik toch even laten kijken in het ziekenhuis.
De "tegenpartij" is gisteravond hier geweest en was erg meevoelend. We hebben samen de verzekeringspapieren ingevuld en die moeten nu maar uitmaken wie wat vergoed krijgt. Gelukkig heb ik een goede engelbewaarder, want als ik hoor hoe ik over de auto heen ben gegaan, had het veel slechter kunnen aflopen.
Fijn weekend en fiets voorzichtig en tot.....
(foto van fiets volgt later)

3 opmerkingen:

pauline zei

Ik heb je een PB=tje gestuurd.

Anneke van Diggelen zei

Hallo Riet
Verschrikkelijk wat je is overkomen zeg!!! Gelukkig valt het allemaal mee, (behalve je knie)maar het had ook heel anders kunnen aflopen je zult er voorlopig wel last van houden goed rust houden.
Veel sterkte Anneke

Birgitte aka Bietje zei

Die engelbewaarder van jou moest goed aan de bak. Wat een smak zul je gemaakt hebben, ik zie het helemaal voor me. Gelukkig is het goed afgelopen met je. En houd je er (hopenlijk) alleen een spannend verhaal aan over.