zaterdag 19 juni 2010

Nederland-Japan en andere dingen.......


.....Heerlijk toch zo'n zaterdag dat er van allerlei dingen op het programma staan. Alleen vervelen zullen we ons niet.
Mijn blog opdaten, voetballen kijken, pilsje drinken met vrienden en als het even kan, ook nog ergens een lekker hapje eten.
Ik zou wel asperges lusten, maar het nadeel is dat we thuis altijd de lekkerste asperges eten, dus heel vaak valt het in een restaurant wat tegen. Maar er zijn voldoende gerechten die in een restaurant veel lekkerder zijn dan thuis.
Bij Schtadt Zitterd krijg je de lekkerste schnitzel van Westeuropa en dat tegen een heel goede prijs!

Donderdag en vrijdag heb ik al mijn vrije tijd in 4 sjaals gestoken. Ik was lekker op gang en als dat zo is, heb ik moeite om de trein te stoppen, maar ik moet wel want als je te lang doorgaat krijg je last van je schouders en handen en dan kun je voorlopig dus helemaal niks meer. Ik moet er niet aan denken.
Jup Holland Jup!!! en maak er een mooie dag van! Groetjes en tot....

Geen opmerkingen: