dinsdag 15 juni 2010

Een vrije dinsdag



Heel vreemd, normaal werk ik op dinsdag en nu lijkt het net of ik vakantie heb.
Zo blijkt maar dat elke dag thuis een ander ritme heeft, maar zo'n veranderde week heeft wel wat.
Vanmorgen wat foto's gemaakt van de tuin van oma/kleinzoon en van wat viltwerk "under construction". Het ziet er vandaag heel mooi uit buiten, maar er waait nu nog een koel briesje, hopelijk wordt dat tegen de middag beter, want ik wil graag met mijn nichtje een terrasje pikken.

Het gevilte schaapje heb ik gisteren gemaakt en hij moet nog wat afgewerkt worden. Het hartje wil nog wat versieringen en een lintje, zodat ik hem op kan hangen.
Maar nu even de voorlopige resultaten en de tuin.
Groetjes en tot....

1 opmerking:

Anneke van Diggelen zei

Ik weet wat je voelt zo'n vrije dag dan heb je zoveel plannen!! Maar meestal komen de plannen niet tot stand(ha,ha).
Leuk hoor al dat vilten, lijk me ook heel leuk om mee aan de slag te gaan.
Wij hebben 1x een bij club smaken verschillen daar doen we van alles stoffen verve,bleken branden enz...
Ik heb een landschap quilt gemaakt en daar heb ik ook vilt in verwerkt maarn dan punchen(een voetje op mijn naaimachine) vond ik ook heel leuk om te doen,maar jij maakt ook hele leuke dingen.
Heb je zelf een winkel?? of verkoop jij je spulen aan een winkel?
Geef je ook workshops?? want dan kunnen we je misschien uitnodigen voor een workshop.

groetjes Anneke