zondag 18 december 2011

Dag 1.....

....van de kerstmarkt
begon heel rustig,
maar na de middag
begon er toch langzaam
wat volk binnen te druppelen.
Veel kijkers en ons viltwerk werd
gekeurd en goed bevonden.
Het kopen was ietsje minder.
Bij Peebee rinkelde de
kassa regelmatig, bij mij 1keer.
We hebben ons kostelijk geamuseerd
met het vouwen van doosjes,
het haken van een muts,
een bloemenslinger,
het eten van lekkers, het meezingen
met de muziek uit de geluidsinstallatie
en het kletsen met klanten.
Vandaag nog van 12 tot 5 uur
en dan zit de markt er weer op.
Zalige zondag:)

9 opmerkingen:

Yvette zei

vandaag rinkelt jouw kassa zonder ophouden!

liefssssssssss

Unknown zei

Veel succes,
maar vooral ook veel plezier nog!
Groetjes Berbel

Janny de Roo zei

Hoop dat je een hele goede markt hebt, dit keer. Je verdient het !

Unknown zei

een rinkelende kassa is natuurlijk wel leuk, maar wat vooral telt is het plezier en de gezelligheid hé! ik wens je nog een prettige, gezellige dag! ;-) Hilde

marion zei

ik hoop dat de kassa vandaag wat vaker rinkelt.....

Jeanine zei

Ging de verkoop vandaag beter? Ik ben benieuwd! Leuk hoor zo'n kerstmarkt! En als jullie je maar vermaakt hebben!

Groetjes, Jeanine.

Hedwig Schumacher zei

Ik hoop dat je vandaag echt wat meer kassamuziek hebt horen klingelen .
Mij maak je telkens weer blij met je lieve en leuke kommentaren :-))!
Hadiah

merel zei

het was dus fijn lees ik :-)

Yvette zei

ben je los????????????

liefssssssssssss