vrijdag 23 september 2011

Spintolles en een superverrassing......

....Gonny geeft les, het ziet er best
simpel uit hoor! alleen als je er
dan zelf aan aan gaat beginnen
is het VERREKTE MOEILIJK EN ONHANDIG!!!!!!
geen nood, ik mag de tol nog even
lenen en blijven oefenen,
zodat ik er wat handigheid in kan
krijgen en dan misschien
toch zelf een aanschaffen

...ook had ze een zak vol
zaligheden bij zich.
de nekvacht van een muskus os
(links onder in de grote zak)
de bast van een hertegewei
(dat wat er uitziet als vogelspinnen)
en de afgeschurkte vacht van
een przwalskiveulen.
(het licht beige)
en de rest zijn mijn geverfde
lapjes in plastic zakjes,
klaar om uitgespoeld
te worden.
morgen foto's van de uitgespoelde lapjes aan de lijn.

4 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Dat zijn wel heel bijzondere kadootjes Riet....succes met je spintol !

Ineke zei

Zulke enge dingen krijg ik gelukkig niet.Ik zou ook niet weten wat ik er mee doen moest. Jij wel denk ik.

Gonny zei

De ochtend ging veel te snel om. Gezelligheid kent geen tijd......

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Nog even oefenen met je spintol, ik had er in het begin ook wat moeite mee, maar na een tijdje ga je het zelfs leuk vinden ;-)
Geniet van je dagje!