...vandaag de 5e keer een monteur over de vloer geweest en............ het verkeerde modem.... een decoder ipv een recorder.... we kunnen digitaal kijken maar de afstandbediening werkt niet... de radio....werkt niet.... het internet WERKT WEL!!!!!!!!!! In september zijn we weer aan de beurt en... misschien gaat het dan wel lukken:) |
Welkom! Leuk dat je mijn blog bezoekt, nog leuker als je een commentaar achterlaat en super als je ook nog volger wordt, maar vooral: WELKOM!!!!!! pssssssssssst....een bezoekje aan de websites in de linkerkolom is zeker de moeite waard:)
dinsdag 23 augustus 2011
Kanaal digitaal....
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
9 opmerkingen:
Och arme, wat een toestanden. Wij hebben ook gedacht aan overstappen maar zien er toch maar vanaf :). Het zal de volgende keer wel goed gaan! knufzz...peebee
Welkom bij de club......sinds gisteren is mijn decoder ook weer in diepe slaap (zoals laatst de helpdesk-medewerker vertelde). Bleh, ik word er helemaal gek van. En dat allemaal alleen omdat ik BBC2 wil blijven ontvangen, grrrr.
Maar voor de rest is alles goed, hihi.
groetjes,
je moet maar denken dat je voor goede dingen geduld moet hebben ;-)
Wat een gezeur! Wij hebben het ook een keer gehad met bellen en internet. De huisbaas had het alvast voor ons aangevraagd, maar omdat het pakje 2 weken bij de post had gelegen (wij waren nog niet verhuisd), was het teruggestuurd. Voor alles moest je naar de hulplijn bellen (leuk met een Nederlandse Mobiel in Duitsland...) En toen hadden ze een knopje vergeten om te zetten in de centrale. Na 6 weken zonder internet en telefoon in een vreemd land, is het dan eindelijk gelukt.
Blijf vooral volhouden!
Ik vind je plaatje erbij geweldig. Wij hadden deze zomer problemen met onze telefoonlijn, We zijn ons nummer kwijt geweest. Had men zo maar afgepakt. We hebben 3 weken geen vaste telefoonverbinding gehad, alleen via mobiel, pfffffffft, techniek is leuk, maar iemand moet het wel snappen.
Sterkte in deze strijd. groeten van liesbeth
toch iets dat werkt ...
Misschien kunnen jullie de volgende keer "monteur" Jos laten komen. Hij is toch echt veel sneller.
Wat een ellende zeg.....misschien bij Ziggo...? Een vriendin had een nieuwe TV gekocht, op zaterdag. In het weekend geprobeerd dat ding aan de praat te krijgen.....nee dus...! Wat bleek: er stond een verkeerd telefoonnummer in de gebruiksaanwijzing.....pffffff. Men kan daar kennelijk niet veel goed doen....! Succes met de prut...
Zo herkenbaar!!!!!!!!!
Het is overal het zelfde liedje
nergens werkt het in 1 keer!!!
Welkom bij de club.
Ik weet precies hoe je,je eigen voelt.
Sterkte ermee
Groetjes Anneke
Een reactie posten