maandag 18 juli 2011

dat met de plastic hoesjes in de klapper...

............dat is een slecht idee, dat gaat echt niet werken!
als ik 3 hoesjes in een dikke klapper stop, is de klapper vol.
Tel uit je winst: 30 proeven, gedeeld door 3 is 10 klappers!
10 klappers ergens kwijt kunnen waar je er regelmatig even kunt naslaan hoe
de werking van een bepaald soort wol is, dat is hier niet meteen mogelijk.
Ik ga nu eeerst eens bedenken hoe ik het dan wél kan opbergen.
denkdenkdenkdenkdenk.............................:)

5 opmerkingen:

inge zei

hangmapjes in een box ? als je van die mapjes hebt zoals ze in bureaulades hangen en dan maak je een soos op maat, kan nog op wielekes ... :-)

Jeanine zei

Ik ben hier te chaotisch voor.. Cri-Cri haar idee is wel heel slim! heb overigens vandaag wél een map gekocht met insteekhoezen voor mijn vilt patronen.. dat dan weel wel..

pauline zei

Euh.......verhuizen?

Birgitte aka Bietje zei

zal dadelijk in de auto eens meedenken. Als ik bij je ben heb ik misschien een ideetje.

Patty Biermans zei

ik kan wel meedenken maar ik denk dan waarschijnlijk aan heel iets anders :))....gezellig koffiedrinken of zo! knufzz...peebee