dinsdag 21 juni 2011

Weer in de lucht!

Na een aantal dagen totaal van het WWW te zijn verdwenen, kan er vandaag weer worden geblogd. Prachtige dagen in Gairloch en Loch Morlich gehad, maar vandaag valt in Edinburgh de regen met bakken uit de lucht. We blijven hier 2 nachtjes en dan weer op weg naar de boot. Morgen een bezoekje aan de Zoo en de Royal Mile en dan kan ik mijn koffertje gaan pakken.
Even voor de statistieken: heel trots kan ik vertellen dat DSIL de top van de Ben Nevis heeft bereikt en we hebben er echt absoluut Amazing fotoos van gezien.
Volgende week ga ik wat foto's op het blog zetten, tot dan................groetjes:)

4 opmerkingen:

inge zei

geniet vooral...kijken uit naar wat foto´s...

TinnyMey zei

oh da freu ich mich auf schöne bilder ♥
LG

merel zei

het gaat je daar nog altijd goed lees ik , groetjes

marion zei

goede reis terug.........