donderdag 3 maart 2011

Donderdag, marktdag

zonder commentaar..


Zoals elke donderdag is er markt in Sittard. Vandaag ga ik met een boodschappenlijstje om de laatste carnavalsspulletjes in te slaan. Het weer is prachtig hier, dus een straf is het niet om even naar de markt te lopen. Daarna ga ik bij de gymclub koffie drinken, want zolang de ontsteking niet over is, mag ik even niet meegymmen:(
Na de vakantie kan ik er hopelijk weer tegenaan, zo'n wekelijks uurtje beweging is heerlijk:)
Groetjes en tot.....:)

7 opmerkingen:

marion zei

hihihihi leuk stripje.......

Unknown zei

hopelijk is na jouw vakantie die knie weer helemaal tip top en kan je binnenkort weer mee-gymen!

merel zei

ben jij van Sittard, wist ik niet. Dan zijn we beiden Limburgers, jij van Nederland, ik van België.
En weet je hier bij ons is het ook op donderdag marktdag.

Jullie vieren daar echt wel carnaval tot en met hé , hier ook wel maar toch niet zoals daar bij jou. Ben ooit eens in Maastricht, wat een ambiance

inge zei

geniet van het uitje en draag zorg voor het knietje !

Patty Biermans zei

Lekker naar de markt! Misschien volgende donderdag. Leuke strip! Knufzz...Peebee

Marion zei

Ik ga vanavond naar het Auwt Wieverbal en zet de auto waarschijnlijk boven op de Putstraat. Dan kom ik toch langs je huis als ik naar de markt loop? (ik neem aan dat de kraampjes dan weg zijn, ha ha)
Groetjes,
Marion

Angela zei

Sterkte...

Leuk dat jij ook komt kijken op mijn blog.
Lief dat je een reactie hebt achter gelaten.
Liefs Angela