woensdag 23 maart 2011

Bedankt!

Goeiemorgen allemaal en bedankt voor de leuke, grappige en handige tips voor het wassen van de wol, ik heb er veel plezier aan beleefd.
Gisteren ben ik niet aan het wassen van de wol toegekomen, ik was gewoon nog te moe van het weekend en heb lekker op de bank geslapen.
Vandaag is oma en kleinzoondag, dus komt er ook niks van, maar morgen ga ik er aan beginnen, met een wasknijper op de neus, de thermometer binnen handbereik, voldoende zout en wolwasmiddel en een grote dichte wasmand, waar het proces zich in kan voltrekken.
Zó benieuwd wat er uit zal komen?!
Groetjes en tot.....:)

7 opmerkingen:

inge zei

wij ook ! maar geniet alvast met je kleinzoon, hier schijnt de zon alvast !!

Unknown zei

Veel plezier vandaag met je kleinzoon en succes voor morgen.
Groetjes Berbel

Liesbeth Wessels zei

Natuurlijk gaat je kleinzoon voor,maar je kunt het wel even in de week zetten. We wachten geduldig af. groeten van liesbeth

Anneke van Diggelen zei

Geniet lekker van je kleinzoon vandaag je heb er prachtig weer voor!!!!!

En ik ben heel benieuwd naar je was ervaring heel veel sterkte morgen!!!

Groetjes Anneke

Anoniem zei

Enne...maak een foto van jezelf.
Groet, Ineke

Patty Biermans zei

Ben zoooooo benieuwd hoe je dit proces doorstaat :D !!
Zit met spanning te wachten tot je er aan gaat beginnen en het resultaat aan ons verteld. knufzz...Peebee

Birgitte aka Bietje zei

Dit klusje is goed voor morgen. Vandaag is het immers nog mooi weer. Geniet daar maar eerst van. Morgen is dat nl. minder