woensdag 19 januari 2011

Wervelende woensdag

Vandaag was spannend, want voor het eerst in 5 weken tijd was ik weer "oppasoma". Spannend hoor, maar in noodgevallen heb ik nog altijd een telefoon, lieve buren en een man een dochter die eventueel naar huis kunnen komen. Het was leuk! Samen gespeeld, gelachen, spelletjes gedaan, op de bank gelegen en op de hometrainer gefiets en gezwaaid naar iedereen die er langskwam: sinterklaas, zwarte piet, een oliefant en ga maar door.
Al met al een geslaagde dag en rond 3 uur werd ik afgelost door opa, die voor het stukje buiten zorgde in de vorm van een wandelingetje.
Ondertussen staat de poncho in elkaar en ben ik de capuchon aan het breien, grriezelig werkje, want ik moet het op de bonnefooi doen omdat ik geen patroon heb, dus whish me luck?!
groetjes en tot....:)

6 opmerkingen:

marion zei

i wish you luck.........
maar dat komt vast wel goed.......

Angela zei

hihi komt me bekend voor....

Marion zei

Veel succes met je capuchon. Ben wel benieuwd naar de poncho. Enne... Waar woon jij dat sint en piet in januari nog langs komen???

inge zei

leuk he die kids ...Iva is hier dit weekend ook van de partij...en showen die poncho hoor :-)

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Fijn dat je weer oppasoma kan zijn!
Ben heel benieuwd naar jou poncho, succes met de capuchon!
Vandaag werk ik aan de swap-sjaal :-)
Groetjes van Trudis

Anoniem zei

succes , maar ik ben ervan overtiugd dat je het wel aan kan:)

Groetjes,
Kim