vrijdag 7 januari 2011

Voor de liefhebbers!

Gisteravond heb ik 2 nieuwe pagina's aangemaakt. Een pagina voor mijn weekly bird en een pagina voor de sjaalSWAP. Wie interesse heeft kan boven aan de startpagina de pagina's bekijken er staat ook relevante info voor de SWAP op.
Verder wil ik vandaag mijn wandelingetje een stukje langer gaan maken, wat inhoudt dat ik zo'n 500 meter ga lopen, dan een kopje koffie in het wijkcentrum, (altijd gezellig) en dan nog 50 meter naar huis.
Groetjes en tot.....:)

4 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Dus de heenweg naar het kopje koffie is 500 meter en de terugweg 50. Je kunt het ook omdraaien ? Nee het gaat blijkbaar goed met je Fijn houden zo. groeten liesbeth

Angela zei

Sterkte!!!! Lekker in de frisse lucht. Veel plezier!!

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Leuk jouw nieuwe pagina's! En geniet maar van je kopje koffie, de gezellige babbel en de wandeling!
Groetjes van Trudis

Hannie de Beer zei

Fijn,dat het je al zover kunt lopen. Ga zo door voor een kopje koffie wat verder van huis op je wacht!