vrijdag 14 januari 2011

Even op bezoek voor een give away? en ander nieuws

Wie graag sokken breit en in aanmerking wil komen voor 2 bolletjes sokkenwol, kan op deze site  een bezoekje brengen en zich aanmelden.
De schrijfster van dit blog probeert dit jaar creatieve klusjes te klaren: wat een uitdaging!
Dit jaar heb ik maar 1 voornemen en dat is: geen voornemens hebben! Ik moet zeggen dat het me tot nu toe goed lukt hihi! Nog een update: de helft van de poch is klaar en ligt onder een vochtige lap in model te komen, de andere helft staat op de breipennen en er zijn zo'n 30 naalden klaar.
Ik heb gisteren op mijn kop gehad van de therapeut: te veel krachtoefeningen gedaan, zodat mijn knie er als een heteluchtballon uitzag. De krachtoefeningen mogen hooguit maar eenmaal daags, ik deed ze driemaal daags, dit is wat wij crommunicatie noemen. Na en goede nachtrust en een ochtendwandeling ziet het er alweer prima uit!
Groetjes en tot....:)

6 opmerkingen:

pauline zei

Je leert het ook nooit, he? Ga nu maar niets forceren, dan ben je nog verder van huis.
Bedankt voor de tip van de give auwy, ik heb een reactie achtergelaten. Dus wie weet...???

Janny de Roo zei

ohhhhhhhhh...suffie....!
Beter op jezelf letten hoor
groetjes, Janny

Patty Biermans zei

Hee, immer mit der Ruhe!! Anders duurt het nog langer voordat ik je kan omhelzen. Knufzz..Peebee

marion zei

dank je wel voor het linkje..erg lief..........

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Ga zeker een bezoekje brengen aan je linkje.
En laat jij je hete luchtballonknie maar lekker rusten!
Prettig weekend en groetjes, Trudis

dorie zei

oh ik ben geen swapper, geen tiffer, geen fp-er, geen give-awayer. Ik krijg het altijd benauwd als ik iets beloof en er komt niets uit mijn handen. Geef dan liever weg of ruil als het spontaan kan komen.
Een wringer voor het vilten? Nog nooit van gehoord. Maar ik kan me voorstellen dat het het vilt mooi glad maakt met het vollen, net zoals de finse viltster Karollina Avrillomni doet.