maandag 24 januari 2011

Een pakketje vol met zaligheden!

Net een pakketje per post gekregen uit België: prachtig handgeschept papier in alle soorten en maten, meet een heel lief kaartje erbij en ook nog prachtige oorbelletjes. Zo maar van een lieve blogleester gekregen! Vandaag kan niet meer stuk voor mij. Ik kan lekker zitter bedenken wat ik allemaal met dat mooie papier kan gaan doen, waar ik het voor ga gebruiken en hoe ik het ga gebruiken. The world wide web zal mijn gids zijn.


een pakketje...


van cri-cri


met prachtig handgeschept papier!
 cri-cri hartstikke bedankt voor alle goede gaven en ik zal jou óók een keertje verrassen.
Groetjes en tot......:)

11 opmerkingen:

inge zei

een blije gever geeft zonder te verwachten... en is gewoon heel blij met de blijschap van de ontvanger ...geniet !!

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Wat een leuk begin van de dag voor jou! Ja, cri-cri maakt fantastisch handgeschept papier waar je heel veel leuke dingen kan mee doen.
Geniet van al dat moois!
Lieve groet van Trudis

zsazsazsu zei

't is er eentje met een heel groot hart hé, 't is echt een schatje

Patty Biermans zei

Wat ben je toch een lucky bird!! Maar eigenlijk is dat niet zo vreemd want je verdient die aandacht gewoon ;-), want wie zaait zal oogsten....
Knufss....Peebee

Jeanine zei

Wat een heerlijk begin van de week met zo´n verrassing! geweldig zeg!!

Jou week begint super lijkt me!
Fijne verdere week!
Groetjes, Jeanine.

Hedwig Schumacher zei

Fantastisch, ik ben ook een papierfreak!Ieder snoep- en pakpapiertje vind bij mij een plekje.
Hadiah

Anoniem zei

Oooh wat ziet dat er mooi uit zeg! Handgeschept papier, of niet? :D

Anoniem zei

BOFFERD !!!!

Groet Ans

Greet zei

amai, das pas een verwenpakket!

Florcita zei

how nice to get presents! :) I love hand made paper...

Kelly zei

The paper is very pretty! I cannot wait to see what you create!