zondag 12 december 2010

en morgen is het dan zover!

7 weken geleden werd mij verteld dat 13 december de grote dag zou zijn. Nou dat duurt nog wel een tijdje, maar morgen is het zover: de nieuwe knie gaat geplaatst worden. Om kwart over 8 mag ik me al melden (lekker vroeg) en in de loop van de ochtend gaat de operatie plaatsvinden. Het is bijna net als met naar de tandarts gaan: op het moment dat er iets gaat gebeuren aan je pijn, voel je niks. Zo voel ik vandaag ook, maar achter een paar weken ben ik blij dat ik weer fatsoenlijk kan lopen.
Misschien kan ik dan eens langs deze kerstboom lopen en stieken een slokje uit alle flesjes aan de onderkant nemen (HAHA)

edinburgh airport (waar anders?)
Het bloggen zal vanaf dinsdag weer doorgaan want bij Orbis heeft iedere patient de beschikking over een computer! Wat een luxe!
De Grannies, een boek en allemaal tijdschriften gaan mee in het koffer, zodat ik tussen de fysio door nog wat te doen heb.
Nog een mooi liedje
Groetjes en tot....

15 opmerkingen:

Aart zei

Heel veel succes de komende dagen en met de fysio!! Kom als een jonge godin weer terug.
http://quiltaart.blogspot.com

Birgitte aka Bietje zei

In deze drukke dagen een paar daagjes verplichte rust en dan als een heel nieuwe en fitte Riet terugkomen. Succes en tot ... Birgitte

Gera zei

Heel veel succes en sterkte met de OK en alles er na!! Ben benieuwd naar je ervaring (ik 'mag'ook nog :-()

groetjes, Gera

Cash en Els zei

Ha Riet, heel veel sterkte morgen en succes met de revalidatie. Je bent in ieder geval goed voorbereid, allemaal gezellige dingen mee om te doen en te lezen.

Lieve groet, Els

Liesbeth Wessels zei

Sterkte met de operatie en ik hoop dat je weer goed uit de knieen kunt na die tijd. groet liesbeth

pauline zei

Veel sterkte voor morgen. Weet je al hoe laat je "mag"? Ik zal in ieder geval aan je denken. Ik hoor wel wanneer je aan bezoek toe bent. Maar je hoeft je niet te vervelen in het ziekenhuis! Wie weet, krijg je de verpleging wel aan het haken, hihi?
liefs,
Pauline

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Hallo Riet, heel veel sterkte met de revalidatie en veel haak en leesplezier! Leuk dat je vanaf dinsdag al terug kunt computeren.
Lieve groet van Trudis

Hedwig Schumacher zei

Veel sterkte met en vooral na de operatie.Fijn als je daarna weer alles doen kunt wat je wilt!
Hadiah

Mattie van den Heuvel zei

Sterkte! Hoop dat het snel resultaat op gaat leveren!

Unknown zei

Hallo Riet.
Veel sterkte met je operatie morgen, maar ik zie, dat je je niet gaat vervelen. Groeten.

Anneke van Diggelen zei

Hallo Riet

Heel veel sterkte morgen met de operatie!!! En met het herstellen van de operatie.
Ik mis nu al je op de blog en dat het maar gauw dinsdag mag worden.

Sterkte en groetjes Anneke

Anoniem zei

Dag Riet,

ik blijf me herhalen:
"Wat ben jij een moedige vrouw!'

En hoewel ik niet van uitroepingstekens hou, heb ik er hierboven bewust eentje neergeplant.

Wellicht slaap je nu.
Tot straks als je wakker bent.

En dan weer hopen op een spoedig herstel.

Dag moedige vrouw!


Uvi

marion zei

Nu ik dit naar jou mail hoop ik dat de operatie al lang achter de rug is, maar nu op naar het herstel. Succes, en wat fijn dat je lekker kan gaan lezen of haken om de tijd door te komen. Beterschap.

sylvia zei

nu ik dit lees, heb jij je operatie achter de rug!!
van harte een voorspoedige revalidatie gewenst, groeten, Sylvia

Anoniem zei

Je hebt de operatie al achter de rug wanneer ik dit schrijf en hoop dat alles goed is gegaan!.
Ik wens je een goed herstel!
Beterschap Riet! :D
Groetjes ;)