zaterdag 9 oktober 2010

9 puppies

Jammer dat ik geen camera bij me had, maar toen ik vanmorgen met mijn kleinzoon onze hond ging ophalen in het dierenpension, waren er net 2 uurtjes geleden 9 puppies geboren! Wat was het ontroerend om die hulpeloze mormeltjes opelkaar gepropt in de grote bak te zien liggen! De mama was nog even aan het bijkomen van de narcose, want de bevalling had met een keizerssnede plaatsgevonden.
Mijn kleinzoon vond het héél interessant, maar wilde geen van de kleintjes aanraken.
De dochter des huizes (7 jaar) was helemaal in de wolken met de kleintjes en zat heel lief met eentje op haar schoot.
Hopelijk krijgen ze allemaal een goed thuis, maar de baasjes kennende, maak ik me daar helemaal geen zorgen over.
Groetjes en tot...

3 opmerkingen:

pauline zei

He, he, eindelijk even tijd om aan de computer te zitten en blogs bij te lezen. Ik zag dat je een give away hebt gehad. Ik durf niet mee te doen omdat ik al zo'n prachtige ketting heb. Moet nog even zoeken naar je gedichtje over Anthony Kamerling. Heb dat bericht een beetje naast me neergelegd, want ik ken hem niet persoonlijk. En zoals ik je al aan de telefoon vertelde heb ik in de naaste omgeving momenteel genoeg te horen gekregen.
W. komt waarschijnlijk maandag pas naar huis (bloeddruk was nog te hoog).
groetjes en nog een fijn weekend,
Pauline

hannie zei

Leuk,zo'n bezoek aan het dierenpension! Ik zou wel erg in de verleiding komen,om er eentje te reserveren?

Anneke van Diggelen zei

Ja je moet heel sterk in je schoenen staan om niet in de verleiding te komen om zo'n heerlijke pup te nemen.
Zijn altijd heel leuk om te zien.
fijn weekend verder groetjes Anneke