maandag 6 september 2010

Niks te doen en toch stikdruk!!!

Terwijl ik een kom overheerlijke kip-maaltijdsalade eet, zie ik de rotzooi op mijn tafel. Snel even een foto maken, want voor iemand die verder niks te doen heeft, ziet het er uit alsof een olifant is langsgeweest. Tussen het bloggen en eten door: heel ongezond!! ben ik begonnen met het aan elkaar haken van de quiltwolletjes.
Toch maar echte lijnen. Aart, ik heb de trapjes geprobeerd, maar daar ben ik niet handig genoeg voor.

Als je heel goed kijkt, kun je zien dat de linkerrij al aan elkaar zit.

Ik weet nog niet of ik de dwarsstrepen in dezelfde kleur aan elkaar haak, of misschien een ander kleurtje?


Dat zien jullie morgen dus. Niet verbaasd zijn als er eerdaags meerdere quiltwolletjes op de blogs verschijnen, want ik heb vanmorgen en vanmiddag lesgegeven.
Groetjes en tot....

1 opmerking:

Kim van Waardenburg zei

Ik ben ook met een gehaakte deken bezig! echt leuk om te doen, Ben al bijna klaar, nog 4 vierkantjes en dan kan ik de laatste rij ook eraanhaken. dan verder met de 2de deken:)
Je hebt leuke kleurtjes gebruikt ik hou wel van die combinatie!!